Garantie
GARANTIE DE SATISFACTIE 14 ZILE
Vi s-a intamplat sa cumparati un produs de folosinta indelungata si dupa un timp scurt sa constatati ca acest produs nu va satisface sau pur si simplu nu va place?
Vi s-a intimplat sa cumparati un produs de pe internet sau ca urmare a unei reclame si sa constatati ca acesta nu corespunde imaginii pe care v-ati format-o din informatiile de pe respectivul site sau din respectiva reclama?
Vi s-a intamplat sa cumparati un produs dintr-un magazin oarecare, l-ati testat bineinteles ceva timp in magazin, dar dupa cateva zile ati constatat ca nu va place?
Vi s-a intamplat ca dupa o saptamana sa va razganditi?
Acum aveti posibilitatea sa va razganditi daca un calculator nu va satisface, indiferent de motiv.
CUM? - Simplu - cumparand un sistem C-ONE de la CARO GROUP
Ce inseamna "GARANTIE DE SATISFACTIE"?
Atunci cand comandati un sistem C-ONE in configuratie standard primiti in plus 14 zile in care va puteti razgandi, indiferent de motiv si puteti opta pentru returnarea banilor achitati - noi am numit aceasta procedura GARANTIE DE SATISFACTIE".
Cum pot beneficia de "GARANTIA DE SATISFACTIE"?
In primul rand produsul trebuie returnat in bune conditii si cu toata documentatia si ambalajul original intact.
In cazul configuratiilor standard, daca returnarea se face in mai putin de 5 zile se restituie suma integral; daca returnarea se face dupa o perioada mai mare de cinci zile valoarea returnata este de 90%.
In cazul configuratiilor executate la cerere derivate din configuratiile standard se returneaza 90% din valoare.
Nu se accepta returul componentelor sau accesoriilor comandate in mod special.
In ambele cazuri aveti si optiunea ca in intervalul celor 14 zile sa schimbati configuratia fara costuri de manopera suplimentare, cu diferente pentru componente calculate la pret de lista.
Se exclud de la aceste modificari urmatoarele produse: monitor; tastatura; mouse; orice componenta adusa pe comanda speciala.
Garantia produselor |
CERTIFICAT DE GARANTIE Perioada de garantie acordata pentru produsele comercializate de Royal Computers SRL este in conformitate cu Legea nr. 296 / 28.06.2004 privind Codul Consumului si cu Legea nr. 449 / 12.11.2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Garantia nu se acorda in urmatoarele conditii: Garantia nu este transmisibila, noi nefiind raspunzatori in fata tertilor. Termenul de garantie al produsului se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia an stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre VANZATOR. Returul produselor Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Pentru mai multe informatii nu ezitati sa vizitati situl AUTORITATII NATIONALE PENTRU PROTECTIA CONSUMATORILOR, http://www.anpc.gov.ro/ |