Livrarea produselor

Durata livrării produselor variază între 24 și 72 ore, în funcție de distanță, ora și ziua la care a fost primită confirmarea.

Durata livrării

Estimarea noastră privind livrarea, se bazeaza pe câțiva factori foarte importanți: intervalul orar la care a fost plasată comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependența produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeași comandă, pot fi disponibile sau indisponibile) și distanta de livrare.

Modalitati de livrare

caro.ro efectuează livrări atât prin resurse proprii cât și printr-o societate de curierat rapid.

Programul de lucru este zilnic, de luni – vineri, între orele 9:00 – 17:00. Ridicarea comenzii de către tine se face numai pe bază de programare (vei fi contactat de unul dintre operatorii noștri). Avantajul oferit în acest caz este că nu se percepe taxa suplimentară de transport (taxă de curier sau taxă de ramburs) și ai posibilitatea de a vedea produsele înainte de cumpărare. La primirea coletului, te rugăm să verifici integritatea ambalajului, precum și disponibilitatea certificatului și a facturii fiscale. Fără excepție, aceste documente sunt incluse în buzunarul de plastic, aplicat pe coletul tău.

Livrarea produselor

Produsele sunt înmînate sigilate în ambalajul original al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.

Costuri de livrare

Gratuit, fără nici o taxă adițională dacă valoarea totală a comenzii depășeste 490 lei (în limita a 35 de Kg).
Dacă valoarea totală a comenzii este până în 490 lei se percepe:
– taxă de transport de 15 lei tva inclus

Pentru coletele care depasesc 5 kg se va percepe o taxa suplimentara de 1 leu tva inclus / kg suplimentar.
La livrare produsele vor fi insoțite de următoarele documente:
– factura fiscală în original, chitanță / bon fiscal(în cazul în care plata se face în numerar);
– certificate de garanție emise de producători sau importatori (daca este cazul) sau de conformitate.
Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului.

Condiții speciale

În cazul în care nu puteți fi găsit la data și ora stabilită pentru livrare se mai fac încă 2 încercari de livrare fără alte taxe suplimentare de către firma de curierat. În cazul în care la toate cele 3 livrari nu ați fost găsit comanda se anulează. În cazul în care ați făcut plata în contul nostru pentru produsele comandate dupa cele 3 încercari de livrare veți plăti o taxă suplimentară de depozitare către firma de curierat. În durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voința noastră sau a societății de curierat cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În toate aceste cazuri, veți fi contactat de către un reprezentant de vânzari pentru a vă comunica o nouă data privind efectuarea livrarii.

Solutionarea litigiilor Ce este SAL?